יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם גרוזיניות

כורדיות מציצות חינםקוראים לי למרות שיש תתקשר אלי אמא זה כל כך רך ובכן עכשיו אני אזיין אותך עוד פעם אחת ואז להזמין את החברים אוהבת בננותשלך תתחיל מעגל פוסי יש להציב מהר מין אוראלי עם בלגיות אמא ישבה על הרצפה פשט את רגליו רחב אוהבת הלבשה תחתונהככל שיכלה נשכבתי על אותה בתנוחה המיסיונרית המין שלנו היה קלאסי אבל זה היה אמא ​​שלי היא היתה שרועה על רצפת המטבח מלוכלך עצרה את הכוס שפע של זרע בעבר ואמא אמרה בוססה מבוססות כמו צליל של הכוס של אמא שלי? היא צורחת זיין אוהבת זיןפורנואותי מותק קדימה אוהבת זרעב אמא הכוס אמא הכוס פוסי בתאי זרע בן והנחתי גם את כל החברים שלך אני מזיין כמו פורנו להורדהשקר זונה שיכור תחת בנו סיום? שפכו לתוך הכוס שלי? אני ממש גמור הוא קם פורנו לצפייה ישירהישב על שרפרף שאמא שלי עזבה שוכב על הרצפה שוב זורם החוצה בהצטיינות הכוס לוקח מהשולחן כפית זרקתי לה לאכול אמר זמן קצר מה לאכול? אמא שלי יש את זה אבל היא רצתה לדבר הבן שלי היה לאונן לגמור אמא עירום שלהם הכוס כף עצמו נו מה לעשות נו אמא התיאבון בון גיחכתי ואמא שלי בקול רם והיה צהל כף מקבל אפילו לתוך הכוס ולאחר מכן העלה אותה אל פיו ואכל ואז עוד אחד ועוד אחד כפית לאחר אכילת כפות תריסר היא נעצה בי מבט אשה שמנה עירומה עם ציצים גדולים בהצטיינות שכיבה על הרצפה נשענת מעט לאחור אוהבת זרע והמוןאל הקיר בעזרת כף בתוך ידו הלכתי החלו לירות לה אמה חייכה הנשקף מנסה להופיע מול העדשה הוריד עוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה