יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

מין אוראלי עם טריפוליטאיותלא תגיב לכן עוד הובילה אותי ליסה היא ישבה מאחורי נשימה באוזן החל לתת הוראות סרטי סקס מציצות עם מזרחיות ונשען קרוב כל כך שאני לפעמים הרגשתי חזה נשען על הגב שלי וכשהיא אמרה לי את זה מריח כמו אגם נודיסטיםסקס הסתובבתי בהפתעה בבית שלה אבל היא התרחקה והתחילה לנשק את השפתיים שלי בפעם הראשונה באותו יום בדיוק כמו שלקחתי וארבע עשרה שנה אנס ילדה היא אדומה בביתלא היתה מעוניינת לדעתי אדומה בסקס טובהיא פשוט התחיל לנשק אותי ואחר כך פתח את המכנסיים שלי שלף חבר כבר עומד והצליח ואת מה שהיא רוצה עם זאת אני לא כועס על זה שעות לאחר אביזרי מיןמכן מצאתי את עצמי עם מחשב שמאל כאשר סיפרתי זאת לנה היא אמרה שהיא היתה ילדה אולי אמא בקרוב על מספר הגברים כעבור שבועיים את לנה אביה בבית חולים בעיר סמוכה שם למד סשה לנה התחילו להתאסף שם ניתן לבקר אם אתה צריך משהו כדי לעזור אניה ודימה התבקש להתקשר אל סשה בהוסטל אדומה עם חזה ענקולהעביר אותו תחילה עצר אביו עזב את אורגיותהכסף עבור רופאים רפואה למדתי שצריך מהמזון קניתי המובטחת עבודה במלון ולקרוא שוב אם זה מאוחר מדי עצמה הלך לאכסניה אסיאתיותאל סשה היא פגשה בחור גבוה שיער כהה מתבגר למרות שנים הוא נראה מבוגר יותר משהו בו היה אדומה רוכבתלבן אבל כמעט לא בולט אם לא במיוחד כדי להתבונן מקרוב אבל העיקר היה ביכולתו להחזיק היה ברור שהאיש יודע שווה שלו ועיניו בהו מלכתחילה לנה אדם שלומד כאשר נודע לו כי לנה הוא הולך לקחת חדר במלון אמר כי אין צורך להוציא כסף נוסף עכשיו הוא מרוצה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה