יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

תאילנדיות מציצותשלך הפשטה אל המטרה לחייך שאל אוקסנה אני מופתע קצת אבל הרצון להגשים את עצמו אביזרי מיןהזין שלי עמד כמו יתד אוקסנה איכשהו בתאווה הביט אורגיותבו ושאל להמשיך כמובן אגם נודיסטיםאני צריך לנצח עכשיו שיחקתי במלוא העוצמה לכמת בזהירות אדומה בביתאת המהלכים של הפוקוס של הזין בלגיות מציצות חינם שלי דהו מעט הצלחתי לראות חבל בהזדמנות זו פניה של הנערה ואת מעט שמחה לאיד המשיך לשחק זמן קצר לאחר מכן זכיתי הרצון שלך? שאלות אוקסנה כמוכם שמחה לאיד גיחוך אמרתי אוקסנה הפסקה קטנה והתפשט במהירות הסתכלתי על הגוף מעודף משקל שלה שדיים גדולים חיק מגולח למשעי הזין שלי שמרה על מקומה זקוף היין הגיע לסיומו יש לי אדומה בסקס טובעוד בירה אמרה אוקסנה שא חייכתי פתאום הבזיק במוחי תוכנית ערמומית להחזיר אדומה עם חזה ענקקצת על זה התבוסה המבישה שלי כשהביאה את חפיסת בירה ואז התיישב שוב חלפו מספר מפות היה ברור שהיא התרגשה ורצה להגביל כי תקפו ואנסו באכזריות קשה אבל היאביקש אותו כיף כרטיס אני בכוונה משך כי היה שתה בירה יותר אדומה רוכבתבאופן טבעי אני ניצחתי וזה הריכוז ילדה משורבבות החלו להרכיב חבילת ושאל מה זה רצון? אני חיוך ערמומי אמר לא תעשה ללכת לשירותים מה? עיניה של הילדה התרחבו בהפתעה כגון רצון רצון מוזר היא תשתלם תאמינו לי במהלך המשחק אני ברצינות החליט למשוך את התוכנית המלאה שלה אבל היא ביקשה ממני הכל עדיין הנהן נותן את הסכמתו ואת מבט גדות בירה חלץ אסיאתיותאת הפקק אחר הלכתי בעקבות הדוגמה שלה קון הבא אני נותנת לה לנצח היא התעודדה ואמרה מכיוון שאתה הציג כגון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה