יום שישי, 29 ביולי 2011

מין אוראלי עם בלגיות

סקס אוראלי עם הודיות יכלה לישון לאחרונה הייתי מזיין את הכוס שלה מאחור היינו שוכבים על צדם אורגיית כפות רגליים והיא עצרה את הצעצוע שלו במהירות והחל לאונן לו ללקק את קצה הלשון פתאום היה לי רעיון ושאלתי אותה אתה רוצה לסיים אותו בפה? היא בלעה את הזין שלו לפה שלי אמר משהו כמו אהה התחלתי לסיים אורגיית סקס עם מילפ גי'נגי'ת חרמנית כאשר עצרה את נשימתה אמרה זה היה משהו סיימתי על הפנים ואת התחת בו זמנית מספר פעמים במהלך אורגיית סקס של זוגות נשואים קיום יחסי מין אני בשקט ושאלתי אם היא עשתה את זה עם שני גברים היא הודתה לא אפילו התחיל לקלל כזה הוא המצב אני לא יודע מה לעשות הלאה זה הרצון ללכת אליה או שהיא יחפש דרכים חדשות גילויים יכול? ימים יגידו בקיץ נסעתי לכפר לנוח עם חברה שלי קטיה ערב אחד החלטנו ללכת לשחות יצאנו מהכפר צעדו בפאתי היער והגיע גדת הנהר קייט היתה ילדה רזה נמוך כמעט חשוך למדי פניה סגלגל במקצת עם שפתיים נפוחות עדין שיערארוך משיי גלי מעט בקצוות אור בגוון ערמוני העור של קייטי עדין וקטיפתייש לה שדיים קטנים אבל גמיש גבוהה מותניים צריםהיום היא היתה לבושה בשמלה ירוקה וסנדלי אור היא צעדה לפניי אורגיית סקס שתי בנות חולות אנאלי ופיסטינג רגליים שזופות הדקה הלך על שביל מולי והתגלגל מתחת הישבן אורגיית ענק שלה אלסטי שמלתה תחת שמלתהראיתי את קווי המתאר אורגיית שחורות של תחתונים לבנים דקים אותה חזייה אורגית בנים על זה גרוזיניות מציצות חינם לא היהחזרתי והסתכלתי על התחת שלה ואת הפה שלי היה יבש בטווח החלו לקום הפסיקו ללכת בגינסהגענו למקום ירדו אל החוף כבר היה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה